فضائل امیرالمومنین

جایگاهی برای نقل فضائل امیرالمومنین امام علی بن ابی طالب علیه السلام

فضائل امیرالمومنین

جایگاهی برای نقل فضائل امیرالمومنین امام علی بن ابی طالب علیه السلام

مشخصات بلاگ

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند
به آسمان رود و کار آفتاب کند

اگر توفیق باشد هر هفته با یک فضیلت وبلاگ به روز می‌شود

همانند رسول الله

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

روایت شده رسول الله -صلی‌الله‌علیه‌وآله- خطاب به امیرالمومنین فرمودند:

 خداوند هر کرامتی به من عطا کرده، تو را نیز به مانند آن گرامی داشته است؛ او نبوت را به من اختصاص داده و تو در این کار ولی من هستی که حدود آن را به پا می‌داری و کاری سختش را متحمل می‌شوی. سوگند به آن که محمد را به حق به نبوت مبعوظث کرد هرگز کسی که تو را منکر شود به من ایمان نیاورده است و آن که با تو مخالفت کند به من اقرار نکرده  و آن که به تو کافر باشد به خدا ایمان نیاورده است. 


امالی صدوق ص ۵۸۲

متن عربی در ادامه مطلب

فقال له یا ابالحسن... و ما اکرمنی الله بکرامة الا و قد أکرمک بمثلها و خصنی بالنبوة و الرساله و جعلک ولیی فی ذلک تقوم فی حدوده و فی صعب اموره والذی بعث محمدا بالحق نبیا ما آمن بی من انکرک و لا اقر بی من جحدک و لا آمن بالله من کفر بک

  • ۹۷/۰۱/۲۸
  • غلام‌علی

از رسول خدا

امالی صدوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی