فضائل امیرالمومنین

جایگاهی برای نقل فضائل امیرالمومنین امام علی بن ابی طالب علیه السلام

فضائل امیرالمومنین

جایگاهی برای نقل فضائل امیرالمومنین امام علی بن ابی طالب علیه السلام

مشخصات بلاگ

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند
به آسمان رود و کار آفتاب کند

اگر توفیق باشد هر هفته با یک فضیلت وبلاگ به روز می‌شود

مقدم‌ترین به بهشت

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ب.ظ

از رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌‌وآله نقل شده:

بی‌شک علی ابن ابی طالب در آخرت هم صاحب پرچم است همانگونه که در دنیا بود. او اولین کسی است که به بهشت وارد می‌شود چرا که او پیشاپیش من راه می‌آورد و پرچم من در دستانش است، پرچمی که آدم بنی بشر و سایر انبیاء تحت آن پرچم هستند.

امالی صدوق ص ۳۵۴


متن عربی در ادامه مطلب

عن رسول الله  صلی‌الله‌علیه‌‌وآله

و إن علی بن أبی طالب لصاحب لوائی فی الاخرة کما کان صاحب لوائی فی الدنیا و إنه اول من یدخل الجنة لأنه یقدمنی و بیده لوائی تحته آدم و من دونه من انبیاء

  • ۹۷/۰۱/۰۴
  • غلام‌علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی